INTRODUCERE

CAPITOLUL I – Limbajul in acceptiune psihologica
1.1 Functiile limbajului
1.1.1 Functia de comunicare a limbajului
1.1.2 Functia dialectica
1.1.3 Functia practica
1.1.4 Functia afectiva
1.1.5 Functia ludica
1.1.6 Functia cathartica
1.2 Forme ale limbajului

CAPITOLUL II -Limbajul indicator al dezvoltarii psihice
2.1 Rolul limbajului in dezvoltarea gandirii

CAPITOLUL III – Dezvoltarea limbajului la scolarul mic
3.1 Limbajul in perioada scolara mica

CAPITOLUL IV – Tulburari de vorbire la scolarul mic
4.1 Cauze
4.2 Tipuri de tulburari de vorbire
4.2.1 Dislalia
4.2.2 Dislalia secundara sau periferica
4.2.3 Dislalia de tip rinolaric
4.2.3.1 Tulburari de tip rinolalic
4.2.4 Dislalia audiogena
4.2.4.1 Simptome ale dislaliei audiogene
4.2.5 Dislalia centrala sau ,,de evolutie”
4.2.5.1 Factorii care determina aparitia dislaliei centrale sau de evolutie
4.2.5.2 Simptome ale dislaliei de evolutie
4.3 Tulburarile limbajului scris-citit
4.3.1 Dislexodisgrafia
4.3.2 Caracteristici ale dislexodisgrafiei la persoanele cu intelect normal in contextul limbii romane
4.4 Relatia dintre tulburarile de pronuntie si deficientele limbajului scris

CAPITOLUL V – Metode si procedee folosite in corectarea dislaliei
5.1 Metode si procedee de ordin general in corectarea dislaliei
5.2 Optimizarea activitatilor instructiv- educative ale copiilor cu tulburari de limbaj

CAPITOLUL VI -Studii de caz si planuri de interventie in corectarea tulburarilor de limbaj
6.1 Munca invatatorului in corectarea tulburarilor de limbaj
6.2 Importanta depistarii copiilor cu tulburari de limbaj
6.3 Experimentul

CONCLUZII GENERALE
BIBLIOGRAFIE