INTRODUCERE

CAPITOLUL I – Segmentarea pietei – etapa prealabila a pozitionarii
1.1. Segmentarea pietei – definitie si caracteristici
1.2. Procedee de segmentare a pietei
1.3. Criterii de segmentare a pietelor
1.4. Cerintele unei segmentari eficiente
1.5. Identificarea segmentelor tinta si alegerea segmentelor piata

CAPITOLUL II – Pozitionarea produselor unei firme modalitate eficienta de a patrunde in mintea consumatorilor
2.1. Prezentarea conceptului de pozitionare
2.2. Diferentierea ofertei – arma ,,secreta” de combatere a concurentei
2.3. Elaborarea strategiei de pozitionare
2.4. Imaginea psihologica a pozitionarii unei marci
2.5. pozitionarea liderilor de piata, a challengerilor, urmaritorilor si firmelor mici
2.6. Repozitionarea ofertei unei firme – solutie viabila de corectare a erorilor de pozitionare

CAPITOLUL III – Analiza pietei berii din Romania
3.1. Prezentarea companiilor de pe piata berii din Romania
3.2. Pozitionarea marcilor de bere in mintea consumatorilor
3.3. Analiza mixului de marketing al principalelor companii de pe piata berii din Romania

CAPITOLUL IV – Pozitionarea marcilor companiei Martens S.A.
4.1. Prezentarea companiei Martens S.A.
4.2. Analiza pozitionarii marcilor companiei Martens S.A.
4.2.1. Pozitionarea marcilor companiei Martens S.A. cu ajutorul
hartilor de pozitionare
4.2.2. Pozitionarea marcilor companiei Martens S.A. cu ajutorul
modelului BCG
4.3. Lansarea si pozitionarea unei noi marci Martens

CONCLUZII GENERALE

BIBLIOGRAFIE SELECTIVĂ