CUPRINS

INTRODUCERE

CAPITOLUL I STRATEGII COMERCIALE IN INDUSTRIA VINICOLĂ ŞI SPECIFICUL EI
1.1 Politica de marketing
1.2 Strategia – componentă esenţială a politicii de marketing
1.3 Obiectivele strategice
1.4 Procesul de elaborare a strategiilor de marketing
1.5 Strategia de piaţă – nucleu al politicii de marketing

CAPITOLUL II ANALIZA TEHNICO- ECONOMICĂ A ACTIVITĂŢII DE PRODUCŢIE ŞI COMERCIALIZARE A INTREPRINDERII IM”Vinaria BostaVan” SRL
2.1 Structura intreprinderii
2.2.Analiza indicatorilor financiari de baza
2.3.Analiza raportului privind rezultatele financiare
2.4.Analiza rentabilitatilor Intreprinderii
2.5. Analiza de corelatie a dependentei Profitului Brut de factorii de baza
2.6.Analiza SWOT

CAPITOLUL III „Elaborarea şi implimentarea strategiei la IM „Vinaria Bostavan”SRL
3.1. Selectarea şi justificarea strategiei la IM „Vinaria Bostavan” SRL.
3.2. Aparitia concurentilor
3.3. Riscul aparitiei produselor substituente
3.4. Posibilitatea cumparatorilor
3.5. Posibilitatea furnizorilor
3.6. Concurenta intre companii
3.7. Misiunea intreprinderii IM”Vinaria BostaVan” SRL
3.8. Scopul si strategia IM”Vinaria BostaVan” SRL

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE