CUPRINS

INTRODUCERE

CAPITOLUL I. DEFINIREA STRATEGIEI SI TIPURILE DE STRATEGII
1.1. Definirea conceptului de strategie
1.2. Principalele strategii de dezvoltare şi tipologia lor
1.3. Argumentarea necesităţii cercetării de marketing ca bază pentru elaborarea strategiilor de dezvoltare

CAPITOLUL II. ANALIZA ACTIVITATII ECONOMICO-FINACIARA A INTREPRINDERII S.A. „LACTIS”
2.1. Istoria şi caracteristica generală a intreprinderii
2.2. Analiza activităţii economico-financiară a intreprinderii
2.2.1. Analiza producţiei fabricate şi comercializate.Activitatea de marketing la S.A. „Lactis”
2.2.2. Analiza asigurării cu resurse umane şi a eficienţei utilizării
acestora
2.2.3. Analiza costurilor
2.2.4. Analiza situaţiei financiare
2.2.5. Analiza dependenţei de corelaţie a rentabilităţii vinzărilor
de factorii de bază

CAPITOLUL III STRATEGII DE CRESTERE A VINZARILOR A S.A. „LACTIS”
3.1. Strategii de creştere a vinzărilor prin concentrare
3.2. Strategii de diversificare prin lansarea noilor produse
3.3. Strategii orientate spre reducerea costurilor
3.4. Strategii de creştere a vinzărilor prin implimentarea Sistemului de Management al Calităţii
3.5. Tehnologia de producţie. Planul de măsuri pentru perfecţionarea procesului de producţie

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE