CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I Marketingul un punct de vedere a competitivităţii produselor pe piaţă
1.1 Definirea politicii de marketing a firmei
1.2 Politica produsului
1.3 Condiţiile avantajului competitiv şi politica de preţ
1.4 Politica de promovare
1.5 politica de distibuţie

Capitolul II Analiza tehnico–economică a activităţii intreprinderii
2.1 Caracteristica intreprinderii SRL „Carne DK
2.2 Analiza in dinamică a indicatorilor tehnico-economici de bază a intreprinderii
2.3 Analiza programului de producţie şi vinzări
2.4 Analiza consumurilor cheltuielilor
2.5 Analiza calităţii şi competitivităţii produselor
2.6.1 Stabilitatea finanicară
2.6.2 Lichiditatea şi cpacitatea de plată a intreprinderii
2.6.3 Analiza pericolului de faliment după metoda Altman
2.6.4 Analiza profitului
2.7 Analiza SWOT
2.8 Analiza de corelaţie

Capitolul III Proiectul de măsuri pentru perfecţionarea activităţii marketing in cadrul intreprinderii
3.1 Formarea structurii organizatorice a serviciului de marketing
3.2 Evaluarea pieţei
3.3 Selectarea şi argumentarea strategiei de marketing
3.4 Introducerea noilor tipuri de produse in scopul cuceririi noilor segmente ale pieţei
3.5 Previziuni financiare
3.6 Calculul efectului economic in urma introducerii măsurilor propuse

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE