CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I.Noţiunea, factorii şi evaluarea competitivităţii produselor
1.1. Noţiunea şi evoluţia competitivităţii produselor la intreprindere
1.2. Factorii şi caracteristicile competitivităţii produselor la intreprindere
1.3. Evaluarea şi analiza competitivităţii intreprinderilor:
1.3.1. Analiza cotei-părţi de piaţă şi a poziţiei concurenţiale
1.4. Aspecte metodologice privind determinarea competitivităţii mărfurilor
1.5. Asigurarea competitivităţii produsului şi căile de majorare a ei

Capitolul II.Analiza tehnico-economică a activităţii de producere
2.1. Caracteristica intreprinderii:
2.1.1. Poziţia S.A “ Franzeluţa ” in ramură şi benchmarking
2.2. Analiza indicatorilor de bază ai activităţii de producere a intreprinderii:
2.2.1 Dinamica volumului de producţie in expresie naturală
2.2.2 Dinamica şi structura capacităţilor de producţie
2.2.3 Analiza profitabilităţii
2.2.4 Studiu de marketing
2.2.5 Analiza resurselor umane
2.3. Analiza competitivităţii producţiei
2.4 Analiza SWOT
2.5 Analiza de corelaţie a rentabilităţii economice de factorii de bază

Capitolul III.Proiectul de măsuri pentru sporirea competitivităţii.
3.1. Premisele sporirii competitivităţii producţiei la intreprindere
3.2. Planul de măsuri pentru sporirea competitivităţii producţiei la intreprindere şi calculul eficienţei acestora
3.3. Alegerea şi fundamentarea schemei tehnologice şi a utiljului.
Concluzii şi propuneri:
Economia Republicii Moldova, in prezent se află intr-o criză, care se caracterizează printr-o inflaţie galopantă, balanţă negativă a plăţilor externe, creşterea şomajului, scădere a nivelului mediu de viaţă. Această criză duce la complicarea coordonării afacerilor de antreprenoriat.
Necătоnd la aceasta S.A „Franzeluţa”, nu că numai supravieţuieşte, dar şi prosperă intr-o măsură oarecare.

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE