CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I: Principiile teoretice ale managementului calităţii
1.1 Esenţa, conţinutul şi importanţa calităţii in activitatea intreprinderii
1.2 Principiile de elaborare a sistemului de management al calităţii in baza prevederilor ISO 9001
1.3 Viziunea strategică a managementului calităţii

Capitolul II: Analiza indicatorilor de activitate a intreprinderii SRL „Gordincom”
2.1 Descrierea generală a intreprinderii SRL „Gordincom”
2.2 Analiza indicatorilor de bază la intreprinderea SRL „Gordincom”
2.3 Analiza activităţii de marketing la intreprinderea SRL „Gordincom”
2.4 Analiza sistemului de management al calităţii intreprinderii SRL „Gordincom” faţă de cerinţele standardului ISO9001:2000

Capitolul III. Posibilităţi de perfecţionare a sistemului de management al calităţii a intreprinderii SRL „Gordincom” in baza implementării standardului ISO 9001:2000
3.1 Argumentarea etapelor elaborării implementării şi certificării sistemului de management al calităţii
3.2 Abordarea pe bază de proces – principiu fundamental in cadrul implementării standardului ISO 9001:2000 de către SRL „Gordincom”
3.3 Calitatea şi orientarea către client – componentă esenţială in satisfacţia cerinţelor SRL „Gordincom”
3.4 Evaluarea eficienţei economice in rezultatul implementării Sistemului de Management al calităţii la intreprinderea SRL „Gordincom”

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE