INTRODUCERE

Capitolul I RENTABILITATEA SEMNULUI
1.1 Preliminarii
1.2 Criza universitatii sau Babelul nefericit
1.3 Justificari si intenti

Capitolul II SITUS-URILE EPISTEMICE – SCURTA ISTORIE A MUTATIILOR SEMNULUI
2.1 Necesitatea travaliului arheologic
2.2 Antichitatea – semnul supus lucrului
2.3 Modernitatea – semnul supus ideii
2.4 Modernitatea tarzie – tirania semnului

Capitolul III ACTUL LECTURARII IMAGINII
3.1 Definirea starii de comunicare
3.2 Publicitatea ca piata a limbajului
3.3 Analiza imaginii publicitare

Capitolul IV EXEGETI AI IMAGINII
4.1 Rene Huyghe: privirea inlocuieste meditatia
4.2 Pierre Francastel: gandirea figurativa
4.3 Jean Baudrillard: arheologia simulacrului

Capitolul V UTOPICA SI FACTICITATE
5.1 Puterea demiurgica a imaginii
5.2 Coercitia fericirii

CONCLUZII GENERALE
BIBLIOGRAFIE