CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I. Restructurarea activităţii comerciale: direcţii şi obiective.
1.1.Noţiuni teoretice a restructurării economice a intreprinderii.
1.2.Metode şi tehnici de restructurare a intreprinderilor.
1.3.Strategii de restructurare.
1.4.Restructurarea pe bază de eficienţă

Capitolul II. Analiza activităţii economico – financiare a Combinatului de Vinuri “Cricova” S.A.
2.1. Istoria infiinţării Combinatului de Vinuri “Cricova” S.A.
2.2 Analiza departamentului de aprovizionare
2.3 Analiza departamentului de producere
2.4. Analiza departamentului resurselor umane
2.5. Analiza departamentului de marketing
2.6. Analiza departamentului de vinzări
2.7. Dinamica principalilor indici de dezvoltare pe anii 2000-2004 a Combinatului de Vinuri „ Cricova”S.A.
2.8. Analiza activităţii financiare
2.9. Analiza S.W.O.T.
2.10. Analiza dinamicii dependenţei rentabilităţii vinzării de factorii studiaţi

Capitolul III. Măsuri de restructurare a activităţii comerciale
3.1. Evidenţa stocurilor
3.2. Computerizarea evidenţei stocurilor
3.3 Concentrarea comenzilor
3.4. Micşorarea capacităţii de producere.
3.5. Implimentarea sistemului de management al calităţii
3.6. Restructurarea activităţii de marketing
3.7. Conţinutul şi aprecierea economică a introducerii măsurii tehnologice
3.8. Tehnologia de producere a vinului spumant prin metoda de rezervare

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE