CUPRINS

INTRODUCERE

CAPITOLUL 1: RELAŢIILE ECONOMICE INTERNAŢIONALE: SPECIFICUL ŞI CADRUL MANIFESTĂRII LOR.
1.1. Concepţia relaţiilor economice internaţionale
1.2. Principiile şi particularităţile mecanismului REI
1.3. Locul şi rolul REI in evoluţia economiei Republicii Moldova
1.4. Indicatorii ce caracterizează rolul factorului economic extern
1.5. Activitatea de comerţ extern a intreprinderilor industriei uşoare din Republica Moldova

CAPITOLUL 2. ANALIZA TEHNICO-ECONOMICO A ACTIVITĂŢII DE PRODUCERE ŞI A RELAŢIILOR ECONOMICE INTERNAŢIONALE ALE INTREPRINDERII.
2.1. Caracteristica de bază a intreprinderii.
2.1.1. Modalităţile de angajare şi de ridicare a calificării personalului.
2.2. Analiza indicatorilor tehnico-economici de bază a intreprinderii.
2.2.1. Indicatorii tehnico-economici de bază ai SA „Romaniţa”
2.2.2. Analiza vinzărilor
2.2.3. Analiza volumului de producţie
2.2.5. Analiza resurselor umane şi remunerării muncii
2.2.7. Analiza indicatorilor financiari
2.2.8. Analiza rentabilităţii
2.3. Analiza indicatorilor de bază ai relaţiilor economice internaţionale ale intreprinderii in dinamică.
2.3.1. Caracteristica relaţiilor economice internaţionale la intreprindere-„lohn-ul”
2.4. Organizarea activităţii de marketing la intreprindere.
2.5. Dependenţa de corelaţie a rezultatului de factorii de bază.
2.6. Analiza SWOT pe intreprindere

CAPITOLUL 3. PROIECTUL MĂSURILOR PENTRU PERFECŢIONAREA RELAŢIILOR ECONOMICE INTERNAŢIONALE. ESTIMAREA ECONOMICĂ A PROPUNERILOR DE PROIECT.
3.1. Elaborarea şi implementarea strategiilor de marketingоn cadrul S.A. „Romaniţa”
3.2. Participarea la expoziţia de promovare a articolelor de marochinărie a intreprinderii S.A. „ROMANIŢA”
3.3. Deschiderea unei reprezentanţe comerciale in străinătate
3.4. Conţinutul şi caracteristica economică a măsurilor pentru intensificarea folosirii mijloacelor fixe de producere

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE