CUPRINS
INTRODUCERE
CAPITOLUL I. ÎNTREPRINZĂTORUL ŞI CREAŢIA SA
1.1. Rolul micilor afaceri în economie
1.2. Definirea micilor afaceri
1.3. Definirea şi caracteristicile întreprinzătorului
1.4. Personalitatea întreprinzătorului
CAPITOLUL II. CONTEXTUL ROMÂNESC – FACTOR MOTIVANT ÎN DESCHIDEREA UNEI MICI AFACERI
2.1. Locul IMM-urilor în economia românească
2.2. Experienţa României privind stimularea sectorului de IMM-uri
2.3. Crearea unui cadru legislativ care să stimuleze iniţiativa şi inovativitatea antreprenorială
CAPITOLUL III. MOTIVAŢIILE ÎNTREPRINZĂTORULUI
3.1. Motivaţia – conţinut şi natură
3.2. Motivaţii pentru a începe o afacere
3.3. Avantajele şi dezavantajele micilor afaceri
CAPITOLUL IV. MOTIVAŢIILE ÎNTREPRINZĂTORILOR ROMÂNI ÎN ÎNFIINŢAREA PROPRIEI AFACERI
4.1. Statistici privind evoluţia micilor afaceri
4.2. Diagnoza situaţiei întreprinzătorului român în actualul context economico – social
4.3. Rezultatele cercetării
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE