CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I:Definirea termenilor de bază privind managementul strategic şi planificareastrategică

1.1. Management strategic şi promovarea lui
1.2. Planificarea strategică şi tehnici de planificare
1.3. Analiza relaţiei: Obiective strategice – Mediu Intern – Mediu Extern al firmei
1.3.1. Metoda SWOT
1.3.2. Metoda Benchmarking şi Pareto
1.3.3. Formularea strategiei
1.4. Implementarea planului strategic a întreprinderii
1.5. Analiza efectelor strategice

Capitolul II: Analiza-diagnostic a întrerpinderii de construcţie „VICOM” S.R.L.
2.1. Mediul extern al întreprinderilor de construcţie
2.2. Caracteristica generală a întreprinderii
2.3. Analiza economico-financiară
2.3.1. Studiul datelor sintetice ale activităţii firmei
2.3.2. Analiza dinamică a activităţii ei
2.4. Analiza investiţională

Capitolul III:Elaborarea şi promovarea planului strategic al întreprinderii „VICOM” S.R.L.
3.1. Influenţele reformelor economice şi a legislaţiei Republicii Moldova
asupra deciziilor firmei
3.2. Elaborarea strategiei de dezvoltare a firmei
3.2.1. Analiza SWOT
3.2.2. Stabilirea misiunii, obiectivelor şi termenelor strategice
3.2.3. Modelarea structurii organizatorice în corespundere cu strategia firmei
3.2.4. Corelarea strategiei firmei cu exigenţele clienţilor
3.2.5. Reacţia firmei la scenarii de activitate a concurenţilor
3.3. Implementarea planului strategic
3.4. Monitoringul şi modificarea strategiilor

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE