CUPRINS
INTRODUCERE
CAPITOLUL I. CONSIDERAȚII GENERALE ASUPRA MANAGEMENTULUI RELATIILOR CU CLIENȚII
1.1. MRC – noțiuni, esență, concepte, necesitate
1.2. Planificarea, organizarea, control la implementarea unui proiect MRC
1.3. Rolul IT in contextul MRC
1.4. Beneficiile utilizării MRC
CAPITOLUL II. GESTIONAREA ȘI FIDELIZAREA CLIENȚILOR ÎN CADRUL ÎNTREPRINDERII “ACTIVBARZO” S.R.L.
2.1. Descrierea în evoluție a întreprinderii ”Activbarzo” SRL
2.2. Analiza economico-financiară a activității economice a întreprinderii ”Activbarzo” SRL
CAPITOLUL III. MANAGEMENTUL VALORII CLIENȚILOR ÎN CADRUL ÎNTREPRINDERII “ACTIVBARZO” S.R.L.
3.1. Analiza proceselor de creare a valorii clienților în cadrul întreprinderii
3.2. Aplicarea soluțiilor Web pentru implementarea MRC
3.3. Dezvoltarea MRC în cadrul Activbarzo S.R.L.
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE