CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I. Activitatea inovaţională şi rolul ei in sporirea competivităţii intreprinderilor
1.1. Rolul inovaţiilor in economia de piaţă, tipul de inovaţii şi efectul lor
1.2. Producătorii şi utilizatorii de inovaţii. Piaţa inovaţiilor
1.3. Managementul inovaţional ca sistem al gestiunii unităţii economice

Capitolul II. Analiza activităţii tehnico-economică al companiei „Lapmol” S.R.L.
2.1. Descrierea generală şi istoricul intreprinderii
2.2. Analiza in dinamică a indicatorilor tehnico-economici de bază
2.3. Analiza activităţii de marketing in cadrul S.R.L. „Lapmol”
2.4. Analiza SWOT al activităţii S.R.L.„Lapmol”
2.5. Analiza de corelaţie

Capitolul III. Direcţiile de sporire a dezvoltării planificării şi stimulării activităţii inovaţionale
3.1. Formele de organizare şi stimulare a procesului inovaţional
3.2. Planificarea şi prognozarea activităţii inovaţionale
3.3. Motivarea, remunerarea şi stimularea personalului tehnico-ştiinţific (inovaţional)
3.4. Perfecţionarea tehnologiei producerii producţiei la intreprindere

CONCLUZIE

BIBLIOGRAFIE