CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul 1. Calitatea producţiei – factor important in lupta deconcurenţă a producătorilor de marfă
1.1. Evoluţia conceptului calităţii
1.2. Esenţa managementului calităţii
1.2.1. Funcţiile managementului calităţii
1.2.2. Principiile managementului calităţii
1.2.3. Conceptul de management total al calităţii
1.3. Asigurarea managementului calităţii potrivit standardelor ISO 9000:2000
1.3.1. Definirea şi structura standardului ISO 9001:2000
1.3.2. Auditul calităţii şi certificarea
1.4. Indicatorii calităţii

Capitolul 2. Analiza tehnico – economică a activităţii de producere şi comerciale a intreprinderii „Carmez” SA
2.1. Caracteristica generală a intreprinderii
2.2. Dinamica principalilor indicatori Tehnico economici de dezvoltare pe perioada 1999-2003 a intreprinderii „Carmez” SA
2.3. Analiza activităţii de producere
2.3.1. Descrierea procesului de producţie
2.3.2. Analiza programei de producţie
2.4. Analiza comercială
2.5. Analiza personalului, productivităţii muncii şi salariului mediu lunar
2.6. Analiza consumurilor şi cheltuielilor totale
2.7. Analiza economico – financiară
2.8. Analiza beneficiului şi rentabilităţii
2.9. Analiza sistemului de management al calităţii la „Carmez” SA
2.10. Analiza de corelaţie a dependenţei productivităţii muncii de factorii de bază

Capitolul 3. Măsuri cu privire la implimenmtarea managementului calităţii la SA „Carmez”
3.1. Implementarea managementului total al calităţii la „Carmez” SA.
3.2. Costurile calităţii
3.3. Certificarea intreprinderii in corespundere cu standardele ISO 9001:2000
3.4. Implementarea sistemului HACCP
3.5. Eficienţa economică a propunerilor de proiect
3.6. Implementarea tehnologiei progresiste – una din direcţiile sporirii calităţii producţiei la intreprindere

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE