CUPRINS

INTRODUCERE

CAPITOLUL I. MANAGEMENTUL MARKENTIGULUI – ESENŢA ŞI ETAPELE DE BAZĂ.
1.1. Conceptul şi scopul activităţilor de marketing.
1.2. Elemente de strategie concurenţială.
1.3. Fundamentarea unei strategii de marketing.
1.4. Segmentarea pieţei produselor şi serviciilor.
1.5. Stabilirea preţului produselor şi serviciilor.
1.6. Implementarea strategiei de marketing.

CAPITOLUL II. ANALIZA TEHNICO – ECONOMICĂ A INTREPRINDERII S.A. “AGROVIN BULBOACA”
2.1. Caracteristica intreprinderii.
2.1.1. Forma organizatorico – juridică a intreprinderii, numărul de inregistrare şi structura proprietarilor.
2.1.2. Caracteristica sortimentului produselor.
2.2. Analiza in dinamică a indicatorilor tehnico – ecnomici de bază ai intreprinderii.
2.3. Analiza vinzărilor.
2.4. Analiza costurilor şi a cheltuielilor.
2.5. Analiza profitului şi rentabilităţii la intreprindere.
2.6. Analiza situaţiei financiare a intreprinderii.
2.7. Analiza activităţii de marketing la intreprindere.
2.7.1. Studierea mediului concurenţial al intreprinderii.
2.7.2. Studierea competitivităţii produselor intreprinderii.
2.8. Analiza de corelaţie a dependenţei volumului vinzărilor de factorii de bază.
2.9. Analiza SWOT a activităţii marketing – vinzări.

CAPITOLUL III. PROIECTUL DE MĂSURI PENTRU PERFECŢIONAREA MANAGEMENTULUI ACTIVITĂŢII DE MARKETING.
3.1. Formarea structurii organizatorice a serviciului marketing
3.2. Atitudinea strategiei de marketing faţă de abordarea reinnoirii produselor.
3.3. Politica de marketing a intreprinderii S.A. „Agrovin Bulboaca”
3.4. Alegerea şi fundamentarea schemei tehnologice şi a utilajului. Calculul efectului economic in urma implementării ISO 9001:2000 .

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE