CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I. Managementul activităţii de marketing
1.1 Rolul marketingului in cadrul intreprinderilor
1.2 Importanţa managementului in activitatea de marketing
1.3 Organizarea activităţii de marketing
1.4 Asigurarea satisfacţiei consumatorului prin calitate servicii şi valoare
1.5 Planificarea strategică orientată către piaţă: următorul pas către succes

Capitolul II. Analiza economico – financiară a activităţii de producere şi comerţul extern in S.A. „Viorica – Cosmetic”
2.1 Caracteristica intreprinderii S.A. „Viorica – Cosmetic”
2.2 Analiza indicatorilor economico – financiari a intreprinderii S.A. „Viorica – Cosmetic”
2.3 Analiza producţiei din cadrul intreprinderii
2.3.1. Descrierea generală a producţiei
2.3.2. Analiza structurală a volumului de producţie fabricat pe sortimente de produse in expresie naturală
2.3.3. Analiza utilizării capacităţii de producere
2.3.4. Aprecierea calităţii producţiei
2.4 Analiza vinzărilor
2.4.1. Aprecierea generală a structurii şi evoluţiei veniturilor din vвnzări
2.4.2. Analiza dinamicii veniturilor din vinzări in dependenţă de volumul de producţie in expresie naturală
2.4.3. Analiza cheltuielilor la 1 leu vinzări
2.5 Analiza resurselor umane
2.6 Analiza asigurării cu mijloace fixe a intreprinderii
2.7 Analiza situaţiei financiare a intreprinderii
2.7.1. Analiza patrimoniului intreprinderii pe anii 2003-2005
2.7.2. Analiza structurii activelor intreprinderii
2.7.3. Analiza pasivului intreprinderii
2.7.4. Analiza lichidităţii bilanţului contabil
2.7.5. Analiza profitului intreprinderii
2.8 Analiza exportului in S.A.”Viorica – Cosmetic”
2.8.1. Exportul produselor S.A.”Viorica – Cosmetic” pe ţări in unităţi naturale (mii buc.)
2.8.2. Volumul exportului S.A.”Viorica – Cosmetic” pe ţări in expresie valorică (mii lei)
2.9 Analiza activităţii investiţionale a intreprinderii
2.10 Analiza SWOT
2.11 Analiza activităţii de marketing

Capitolul III. Măsuri de eficientizare a activităţii economice ţi de marketing a intreprinderii S.A.”Viorica – Cosmetic”
3.1 Eficientizarea activităţii economice a intreprinderii S.A.”Viorica – Cosmetic”
3.2 Creşterea eficienţii economice a activităţii de piaţă prin aplicarea programului de marketing
3.3 Calculul eficienţei economice deschiderii unei reprezentanţe a intreprinderii S.A.”Viorica – Cosmetic” in Ucraina ( Odessa )

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE