CUPRINS

INTRODUCERE

CAPITOLUL I. ABORDĂRI TEORETICE PRIVIND MANAGEMENTUL APROVIZIONĂRII ÎNTREPRINDERII
1.1. Managementul aprovizionării – concept, conținut, caracteristici
1.2. Funcțiile specifice managementului activității de aprovizionare
1.3. Rolul și importanța activității de aprovizionare a întreprinderii

CAPITOLUL II. ANALIZA ACTIVITĂȚII ECONOMICO-FINANCIARE A ÎNTREPRINDERII FPC „STEJAUR” SA
2.1. Caracteristica generală a activității întreprinderii FPC „Stejaur” SA
2.2. Analiza indicatorilor economico-financiari ai activității întreprinderii
2.3. Analiza SWOT a activității întreprinderii FPC „Stejaur” SA

CAPITOLUL III. MANAGEMENTUL ACTIVITĂȚII DE APROVIZIONARE LA ÎNTREPRINDEREA FPC „STEJAUR” SA
3.1. Specificul activității etapelor de aprovizionare la întreprinderea FPC „Stejaur” SA
3.2. Direcții și căi de sporire a eficienței activității de aprovizionare la întreprindere

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE