CUPRINS

INTRODUCERE

CAPITOLUL I. Strategii de lansare a produselor noi pe piaţa internă şi specificul lor
I.1 Definirea produsului. Politica de produs
I.2 Studiul Pieţei. Metode şi tehnici de studiere a pieţei
I.3 Comportamentul consumatorului in urma lansării produsului nou. Segmentarea pieţii

CAPITOLUL II. Analiza tehnico – economică a activităţii de comercializare a intreprinderii „ORHEI-VIT” S.A.
II.1 Istoricul intreprinderii „Orhei-Vit” S.A.
II.2 Analiza producţiei la intreprinderea S.A. „Orhei-Vit”.
II.3. Analiza volumului de vinzări.
II.4 Analiza activităţii comerciale a intreprinderii, mii lei.
II.5 Analiza rezultatelor financiare ale intreprinderii.
II.6 Analiza lichidităţii, solvabilităţii şi stabilităţii intreprinderii.
II.7 Analiza Swot.
II.8 Analiza dependenţei de corelaţie a rentabilităţii vinzarilor de factorii de influenţă a ei.

CAPITOLUL III. Managementul lansării produselor pe piaţa internă in cadrul intreprinderii „Orhei Vit”S.A.
III.1 Cercetarea de marketing pentru S.A. „Orhei Vit”.
III.2 Managementul lansării produselor in cadrul intreprinderii.
III.3 Strategii de poziţionare a produselor noi pe piaţa internă.
III.4 . Orientarea lansării produselor spre diferite segmente de consumatori ca necesitate de diferenţiere a produselor.
III.5 Perfecţionarea canalelor de lansare in scopul aplicării politicii de diferenţiere a orientării produsului pe diferite pieţe.
III.6. Instruirea personalului in scopul promovării intensive a produselor.

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE