CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I. Elaborarea strategiei intreprinderii şi importanţa ei in dezvoltarea acesteia
1.1. Definirea conceptului de strategie
1.2. Strategiile de dezvoltare şi tipologia lor
1.3. Metodologia de elaborare a strategiei de dezvoltare
1.4. Cercetările de marketing şi importanţa lor in elaborarea strategiei de dezvoltare

Capitolul II. Caracteristica generală şi analiza indicatorilor de bază
la О.A. „Combinatul Vitivinicol Naţional –Vin”
2.1.Caracteristica de bază a О.S Combinatului „Naţional-Vin”
2.2.Organigrama intreprinderii şi analiza ei
2.3.Analiza programei de producţie
2.4.Analiza indicatorilor de bază a О.S. Combinatul. „Naţional-Vin”
2.5.Analiza pieţei de desfacere
2.6.Analiza costului producţiei marfă
2.7.Analiza profitului şi rentabilităţii la О.S. Combinatul „Naţional Vin”
2.8.Analiza de corelaţie
2.9.Analiza SWOT a intreprinderii “Naţional-Vin”

CAPITOLUL III. Planul de măsuri pentru perfecţionarea strategiei
de dezvoltare a О.S. Combinatul Vitivinicol „Naţional -Vin”
3.1. Caracteristica şi conţinutul strategiei О.S. Combinatul „Naţional -Vin”
3.2. Elaborarea strategiei de dezvoltare О.S. Combinatul „Naţional –Vin”
3.3. Alegerea şi fundamentarea schemei tehnologice şi a utilajului
3.4. Introducerea a unui produs nou pe piaţă de către О.S.„Naţional -Vin”

CONCLUZIE

BIBLIOGRAFIE