CUPRINS

INTRODUCERE

CAPITOLUL I. „Concepţia planului de afaceri in economia de piaţă”
1.1.Definirea şi tipurile planului de afaceri
1.2.Structura planului de afaceri
1.3.Importanţa şi cerinţele planului de afaceri in economia de piaţă

CAPITOLUL II. Analiza economico-financiară a activităţii de producţie şi comercializare a ОS CVC „Mileştii Mici”
2.1. Caracteristica intreprinderii
2.2. Strategii de marketing
2.3. Analiza indicatorilor economico-financiari
2.3.1. Analiza programei de producţie şi utilizării capacităţilor de producţie
2.3.2. Analiza resurselor umane
2.3.3. Analiza costului de producţie
2.3.4. Analiza profitabilităţii
2.3.5. Analiza financiară
2.4. Analiza de corelaţie
2.5. Analiza SWOT

CAPITOLUL III. Elaborarea planului de afaceri de dezvoltare strategică la ОS CVC „Mileştii Mici” pentru perioada 2006- 2010
3.1. Sumar
3.2. Descrierea afacerii
3.3. Planul de marketing
3.4. Planul de producere
3.5. Planul personalului
3.6. Planul financiar
3.7. Analiza riscurilor

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE