CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I. Competitivitatea producţiei intreprinderilor
1.1. Noţiune de competitivitate a producţiei intreprinderii
1.2. Formarea strategiei de competitivitate a firmei
1.3. Componentele competitivităţii
1.4. Metode de evaluare a competitivităţii produselor intreprinderilor
1.5. Asigurarea competitivităţii produsului şi căile de majorare a ei

Capitolul II. Diagnosticarea situaţiei economico- financiare la S.A “Efes Vitanta Moldova Brewery”
2.1. Caracteristica intreprinderii şi poziţia sa in ramură
2.2. Cercetări de marketing
2.3. Analiza indicatorilor economico – financiari de bază
2.4. Analiza competitivităţii producţiei
2.5. Analiza SWOT ОM ”Efes Vitanta Moldova Brawery”SA

Capitolul III. Planul de măsuri de perfecţionare a activităţii ОM „Efes Vitanta Moldova Brewery” SA
3.1. Măsurile de modernizare a utilajului intreprinse de ОM „Efes Vitanta Molodova Brewery” SA
3.2. Măsuri de intensificare a politicii departamentului de marketing ОM „Efes Vitanta Molodova Brewery” SA
3.3. Utilizarea conjuncturii pieţii
3.4. Asigurarea competitivităţii produsului ОM „Efes Vitanta Moldova Brewery” SA pe baza ridicării nivelului de calitate
3.5. Sporirea nivelului de competitivitate a producţiei in urma măsurilor introduse la intreprindere

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIA