CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I. „Noţiunea de competitivitate. Identificarea competitivităţii produselor”
1.1. Noţiunea de competitivitate a produselor
1.2. Componentele aprecierii şi evaluării competitivităţii produselor
1.3. Factorii de influienţă a competitivităţii produselor
1.4. Noţiune de competitivitate a intreprinderii
1.5. Asigurarea competitivităţii produselor şi căile de majorare a ei

Capitolul 2. Analiza indicatorilor tehnico-economici ai activităţii de producere şi comercializarea fabricii de produse de cofetărie S.A. “Bucuria”
2.1. Caracteristica intreprinderii.
2.2 Poziţia pe piaţa a S.A. „Bucuria” produselor de cofetărie оn Republica Moldova (benchmarking)
2.3 Analiza indicatorilor tehnico-economici ai intreprinderii
2.4. Analiza cheltuielilor după elemente de consum
2.5. Analiza costului de producţie
2.6. Analiza cheltuielilor indirecte la S.A. „Bucuria”
2.7. Analiza SWOT a S.A. „Bucuria”

Capitolul 3.Proiectul de măsuri in vederea sporirii competitivităţii produselor S.A. „Bucuria”
3.1. Divizarea S.A. „Bucuria” pe centre de responsbilitate
3.2. Implementarea managementului prin bugete la S.A. „Bucuria”
3.3. Calculul eficienţei economice in urma introducerii utilajului modern

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE