CUPRINS

iNTRODUCERE

CAPITOLUL I. ABORDĂRI TEORETICE ALE MARKETINGULUI INTERNAŢIONAL PRIN PRISMA PROMOVĂRII EXPORTURILOR
1.1 Examinarea conceptului de marketing internaţional
1.2 Marketing şi conjunctura pieţelor internaţionale
1.3 Politica de promovare in marketing internaţional

CAPITOLUL II. ANALIZA TEHNICO-ECONOMICĂ A ACTIVITĂŢII „VITIS HОNCEŞTI” S.A. ŞI EXAMINAREA RELAŢIILOR ECONOMICE INTERNAŢIONALE A INTREPRINDERII
2.1 Analiza comerţului exterior al Republicii Moldova
2.2 Examinarea exporturilor producţiei vinicole a Republicii Moldova
2.3 Caracteristica intreprinderii „Vitis Hоnceşti” S.A
2.4 Analiza dinamică a indicatorilor tehnico-economici de bază ai activităţii intreprinderii „Vitis Hоnceşti” S.A.

2.5 Analiza producţiei şi vвnzărilor „Vitis Hоnceşti” S.A.
2.6 Analiza exporturilor „Vitis Hоnceşti” S.A.
2.7 Analiza dinamică a dependenţei rentabilităţii vвnzărilor „Vitis Hоnceşti” S.A. de factorii de bază
2.8 Analiza SWOT a „Vitis Hоnceşti” S.A.

CAPITOLUL III. PROIECTUL DE MĂSURI PRIVIND PROMOVAREA EXPORTURILOR LA „VITIS HОNCEŞTI” S.A.
3.1 Dezvoltarea relaţiilor economice internaţionale a Republicii Moldova sub aspectul impactului său in promovarea exporturilor producţiei vinicole
3.2 Examinarea direcţiilor strategice privind promovarea exporturilor S.A. „Vitis Hоnceşti”
3.3. Abordarea principalelor instrumente eficiente recomandate S.A. „Vitis Hоnceşti” in scopul promovării exporturilor
3.4. Argumentarea necesităţii deschiderii a două reprezentanţe a intreprinderii S.A. „Vitis Hоnceşti” in Ucraina şi evaluarea efectului economic
3.5. Factoring-ul – un instrument internaţional eficient in gestionarea creanţelor externe şi in direcţia promovării exporturilor producţiei S.A. „Vitis Hоnceşti”

CONCLUZIE

BIBLIOGRAFIE