CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I : ASPECTE TEORETICE
1.1 Conceptul de strategie
1.2 Conceptul de resurse umane

Capitolul II: PREZENTAREA COMPANIEI „S.C ORKLA FOODS ROMANIA S.A
2.1 Obiectul de activitate al firmei, scurt istoric
2.2 Prezentarea sistemului de management la S.C Orkla Foods Romania S.A

Capitolul III: ANALIZA SWOT
3.1 Prezentarea eşantionului şi chestionarului
3.2 Analiza activităţilor specifice domeniului resurselor umane pe baza informaţiilor obţinute cu ajutorul chestionarului
3.3 Principalele puncte forte şi disfuncţionalităţi rezultate din anchetă
3.4 Formularea recomandărilor pe baza analizei puncte forte-puncte slabe

Capitolul IV: ELABORAREA STRATEGIEI ÎN DOMENIUL RESURSELOR UMANE
4.1 Definirea misiunii firmei
4.2 Obiective fundamentale
4.3 Opţiuni strategice
4.4 Resursele necesare implementării
4.5 Termene
4.6 Avantajul competitiv
4.7 Configuraţia de ansamblu a strategiei

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE