Cuprins

Introducere

Capitolul 1. Esenţa şi conţinutul cercetărilor de marketing
1.1.Activitatea de marketing оn оntreprindere: noţiuni, mod de organizare
1.2.Cercetările de marketing: definire, domenii, surse de informare, proceduri
1.3.Metode cantitative şi calitative de cercetare a pieţei

Capitolul 2. Descrierea şi analiza activităţii оntreprinderii оntreprinderii mixte SA „Efes Vitanta Moldova Brewery”
2.1.Locul şi rolul оntreprinderii mixte SA „Efes Vitanta Moldova Brewery”. Domeniile ei de activitate
2.2.Analiza economico-financiară a activităţii оntreprinderii SA „Efes Vitanta Moldova Brewery”
2.3.Analiza dependenţei de corelaţie a rentabilităţii vвnzărilor de factorii de bază

Capitolul 3.Aspecte practice privind cercetarea de marketing оn cadrul оntrerpinderii „Efes Vitanta Moldova Brewery”SA
3.1 Abordarea de marketing la nivel de оntreprindere
3.2. Mixul de marketing al оntreprinderii „Efes Vitanta Moldova Brewery”SA
3.3. Cercetări de marketing cu referinţă la concurenţii şi clienţii оntreprinderii
3.4.Direcţii de optimizare a activităţii de marketing şi a cercetărilor de piaţă
3.5. Perfecţionarea organizării procesului de producere

Concluzii

Bibliografie