Cuprins

Introducere

I. Aspecte teoretice privind cercetările de marketing, strategiile de comercializare şi competitivitatea produselor
1.1.Definirea marketingului
1.1.2.Pilonii conceptului modern de marketing
1.1.3.Concepte fundamentale ale marketingului
1.2.Tipologia strategiilor de marketing
1.3.Strategii de piaţă
1.4.Strategia şi politica de produs
1.5.Competitivitatea – indicator calificativ in mediul concurenţial

II. Analiza tehnico-economică a activităţii de producere şi comercializare a SA “AROMA”
2.1. Caracteristica intreprinderii
2.2. Analiza in dinamică a indicatorilor activităţii economice SA “AROMA”
2.3. Analiza programei de producţie
2.4. Analiza asigurării şi utilizării resurselor umane
2.5. Analiza asigurării tehnico-materiale şi utilizării resurselor materiale de producţie
2.6. Analiza costului producţiei
2.7. Analiza financiară
2.7.1.Analiza profitului
2.7.2.Analiza bilanţului contabil
2.7.3.Analiza stabilităţii financiare
2.7.4.Analiza lichidităţii a bilanţului
2.8.Analiza de marketing
2.9.Analiza de corelaţie
2.10.Rezervele de bază al imbunătăţirii activităţii de marketing al intreprinderii

III. Planul măsurilor de comercializare şi investigaţii de marketing la SA “AROMA”
3.1.Structura organizatorică propusă de a fi aplicată la SA “AROMA”. Structura internă a compartimentului de marketing
3.2.Planul de acţiune propus de a fi aplicat la intreprindere.
3.3.Alegerea şi fundamentarea schemei tehnologice şi a utilajului. Calculul efectului economic in urma introducerii unui termostat
3.4.Măsuri pentru protecţia muncii şi ocrotirea mediului ambiant
3.4.1.Analiza condiţiilor de muncă
3.4.2.Caracteristica factorilor de producţie nocivi şi periculoşi la fiecare loc de muncă in secţia de turnare a divinului “AROMA”
3.4.3. Elaborarea măsurilor
3.4.4. Protecţia mediului ambiant

Concluzii

Bibliografie