Cuprins

Introducere

Capitolul I Aportul intreprinderilor mici şi mijlocii din industria alimentară la dezvoltarea per ansamblu a ramurei
1.1 Analiza situaţiei create in industria alimentară a Republicii Moldova
1.2 Evoluţia producţiei şi a pieţei produselor industriei alimentare
1.3 Cercetarea ştiinţifică şi introducerea de noi tehnologii in industria alimentară
1.4 Strategia de asigurare a materiilor prime şi a semifabricatelor pentru producţia finită

Capitolul II Fundamentarea politicilor de marketing ale intreprinderilor mici şi mijlocii din industria alimentară
2.1 Procesul de realizare a conceptului de marketing – management in cadrul intreprinderilor mici şi mijlocii din industria alimentară
2.2 Planificarea strategică in activitatea intreprinderilor mici şi mijlocii din industria alimentară
2.3 Metode şi tehnici utilizate la prelucrarea informaţiilor din surse de birou şi de teren şi aplicarea lor la studierea cererii de produse alimentare
2.4 Tendinţe in structura pieţei europene a produselor alimentare

Capitolul III Perfecţionarea mixului de marketing – calea principală de stimulare a volumului desfacerilor de produse
3.1 Componente şi strategii ale politicii de produse in industria alimentară
3.2 Ajustarea politicilor de formare a preţurilor in diferite subramuri ale industriei alimentare
3.3 Promovarea – motorul de bază al creşterii vanzărilor de produse
3.4 Sisteme de distribuţie aplicate in Uniunea Europeană. Exemplul Marii Britanii
3.4.1. Evaluarea sistemelor de distribuţie ale producătorilor de produsele alimentare moldoveneşti

Capitolul IV Susţinerea exportului de produse alimentare – sursa externă de creştere a vanzărilor
4.1 Analiza exportului de produse alimentare a Republicii Moldova cu ţările „tradiţionale” şi „netradiţionale”
4.2 Sinteza strategiei naţionale de promovare a exportului pentru anii 2002-2005.
Referinţe la sectorul industriei alimentare

Concluzii

Bibliografie