Cuprins

Introducere

Capitolul 1.Aspecte teoretice ale conceptului de brand şi rolul acestuia in activitatea companiei
1.1.Brandul in cadrul activităţii de marketing.
1.2.Evoluţia conceptului de brand
1.3.Politici de branding. Crearea şi promovarea brandurilor ca elemente indispensabile a acesteia
1.4.Alternative strategice in domeniul brandingului

Capitolul 2.Analiza situaţiei tehnico-economice a S.R.L. „Lapmol”
2.1.Descrierea generală şi istoricul intreprinderii
2.2.Analiza in dinamică a indicatorilor tehnico-economici de bază
2.3.Analiza activităţii de marketing in cadrul S.R.L. „Lapmol”
2.3.1.Organizarea activităţii de marketing
2.3.2.Politica de produs.
2.3.3.Politica de preţ.
2.3.4.Politica de distribuţie.
2.3.5.Politica de promovare.
2.4.Analiza SWOT al activităţii S.R.L.„Lapmol”
2.5.Analiza de corelaţie

Capitolul 3.Direcţii de perfecţionare a managementului brandingului in cadrul companiei „Lapmol”
3.1.Cercetarea de marketing a brandurilor Companiei „Lapmol”.
3.2.Managementul brandingului in cadrul оntreprinderii
3.3.Strategii de poziţionare a brandurilor
3.4.Perfecţionarea tehnologiei producerii producţiei la intreprindere

Concluzii

Bibliografie