Cuprins

Introducere

Capitolul I. Brandul – tehnică nouă şi eficientă de promovare a produselor
1. Evoluţia conceptului brandului
2. Coraportul marcă comercială – brand
3. Oportunitatea, principiile şi componentele brandmanagementului
3.1. Managementul elaborării brandului. Alegerea produsului şi a poziţionării lui pe piaţă
3.2. Managementul numelui brandului
3.3. Managementul poziţionării brandului
3.4. Managementul extinderii brand-ului
3.5. Managementul evaluării brandului. Capitalizarea brandului

Capitolul II. Analiza tehnico-economică a activităţii s.a.”Incomlac”
1. Caracteristica intreprinderii
2. Analiza in dinamică a indicatorilor tehnico-economici de bază
3. Analiza managementului aprovizionării intreprinderii
4. Analiza managementului producerii intreprinderii
5. Analiza activităţii de distribuţie şi comercializare
6. Analiza activităţii de marketing şi importanţa orientării spre acest concept ca oportunitate de bază pentru intreprindere
7. Analiza de corelaţie a rentabilităţii vоnzărilor pe perioada 2000-2006

Capitolul III. Proiectul de măsuri de utilizare a fenomenului brandului la s.a. „Incomlac”
1. Orientarea brandului spre diferite segmente de consumatori ca necesitate de diferenţiere a produselor
2. Reorganizarea structurală a serviciului de marketing al intreprinderii orientat spre branding
3. Utilizarea instrumentelor promoţionale diferenţiate pe produse
4. Perfecţionarea canalelor de distribuţie in scopul aplicării politicii de diferenţiere a orientării produsului pe diferite pieţe
5. Instruirea personalului in scopul promovării intensive a produselor
6. Perfecţionarea tehnologiei producerii producţiei la intreprindere
7. Determinarea eficienţei economice ca rezultat a măsurilor propuse

Concluzii

Bibliografie